SD CUP 2025

SelectDance z.s. ve spolupráci s městem Pardubice pořádá v sobotu 31.5.2025 1. ročník taneční soutěže " SD CUP 2025"

Časový harmonogram bude upřesněn nejpozději 7 dní před začátkem akce a bude zaslán mailem.

Kde: ENTERIA ARENA, PARDUBICE, Sukova třída 1735


ELEKTRONICKÁ PŘIHLÁŠKA NA SD CUP 2025 ZDE

Soutěž je určena všem tanečním skupinám, souborům, klubům, studiím. Dále také všem ZUŠ, DDM, DD, apod. Soutěže se mohou účastnit všechny týmy – v přihláškách označujete tyto údaje:

1) DISCIPLÍNY:
ART DANCE
BALET
CONTEMPORARY
DISCO
FIT DANCE
MAŽORETKY
LATINO DANCE
SHOW DANCE
SHUFFLE DANCE
STREET DANCE
JAZZ DANCE

2) VĚKOVÉ KATEGORIE:
MINI (max 8 let)
DĚTI (6-12 let)
JUNIOŘI (12-16 let)
DOSPĚLÍ (16-24 let)
SENIOŘI (25+)

Je možno zařadit i tanečníky mladší nebo o 2 roky starší. Podmínkou je, že tito tanečníci mohou tvořit max. 50% tanečníků formace. Spodní věková hranice není omezená, ale je doporučená.

3) VÝKONNOSTNÍ TŘÍDY - účastníci soutěží Czech Dance Masters, Czech Dance Tour a Taneční Skupina Roku se přihlašují do PROFI
HOBBY
PROFI

4) POČET TANEČNÍKŮ
SÓLO
DVOJICE
MALÁ SKUPINA DO 8 TANEČNÍKŮ
VELKÁ SKUPINA 8-25
TANEČNÍKŮ EXHIBICE 25-40 TANEČNÍKŮ


Uzávěrka přihlášek je max. Do 15.5.2025!!!


Kontaktní osoby:
Michal Kováč - 602 307 349, info@selectdance.cz
Jana Horčičková - 602 177 133, janca@selectdance.cz
Klára Kramerová - 722 256 486, klara@selectdance.cz

Délka skladby: Sólo, duo 1,15 – 1,30 min.
Mini skupina ( do 8 tanečníků) 1,15 – 2,30 min.
Velká skupina/exhibice (9 -40 tanečníků) 2,30 – 4 min.

POŘADATEL SI VYHRAZUJE PRÁVO NA SLUČOVÁNÍ KATEGORIÍ v případě nenaplnění potřebného počtu vystoupení v dané kategorii samozřejmě po konzultaci s vámi!

Pečlivě prostudujte propozice ať na místě zbytečně neřešíme problémy se zařazením.

Hudbu můžete posílat předem ale s přesným popisem týmu, kategorie taneční i věkové a názvem vystoupení na info@selectdance.cz. Pro jistotu mějte s sebou hudbu na akci na i flash disku.

Rekvizity a kulisy

REKVIZITA
Je věc, kterou tanečník při tanci využívá, bere ji do ruky, tančí s ní, odkládá ji na parket (např. deštník, hůlka, židle, stůl…) nebo součást kostýmu (např. plášť, bunda, klobouk…).

KULISA
Je věc větších rozměrů, která dotváří prostor. (např. stan, umělé stromy, stojany se závěsy, hradby, a různé stavby…).

Používá-li se věc, která je součástí kostýmů (např. brýle, klobouk), není toto považováno za rekvizitu, pokud není odložena na parket či mimo něj. Použitím rekvizit, kulis a jiných doplňků, nesmí být poškozena taneční plocha a jiné vybavení a zařízení.


ART DANCE - REKVIZITY ANO, KULISY ANO
BALET- REKVIZITY ANO, KULISY ANO
CONTEMPORARY - REKVIZITY NE, KULISY NE
DISCO- REKVIZITY ANO, KULISY ANO
FIT DANCE - REKVIZITY ANO, KULISY NE
MAŽORETKY- REKVIZITY ANO, KULISY NE
LATINO DANCE- REKVIZITY ANO, KULISY ANO
SHOW DANCE - REKVIZITY ANO, KULISY ANO
SHUFFLE DANCE- REKVIZITY ANO, KULISY NE
STREET DANCE - REKVIZITY NE, KULISY NE
JAZZ DANCE- REKVIZITY ANO, KULISY NE


STARTOVNÉ:

SKUPINY:
300 Kč / tanečník / choreografie do 15.5.2025
400 Kč / tanečník / choreografie od 16.5.2025

DUO:
450 Kč / tanečník / choreografie do 15.5.2025
550 Kč / tanečník / choreografie od 16.5.2025

SOLO:
900 Kč / tanečník / choreografie do 15.5.2025
1000 Kč / tanečník / choreografie od 16.5.2025

Platba bude provedena nejpozději do 15.5.2025 dle platebních pokynů, které Vám budou zaslány mailem pořadatelem. V případě onemocnění tanečníka má příslušný taneční klub povinnost tanečníka nahradit tanečníkem stejné věkové kategorie nebo ponížit počet tanečníků ve skupině. Startovné se z organizačních důvodů nevrací.

1 trenér na každých 10 tanečníků na má startovné zdarma.

VSTUPNÉ DIVÁCI:

DOSPĚLÍ 200 KČ
DĚTI / SENIOŘI NAD 65 LET / ZTP 50 KČ
DO 100 CM VÝŠKY ZDARMA

CO MÁ ÚČASTNÍK V CENĚ STARTOVNÉHO:
Zázemí během závodu: Sportovní hala, šatny
Jevištní podmínky: baletizol 8 x 16m
Ceny pro vítěze: Diplomy, medaile, poháry, dárková taška pro každého účastníka akce
Organizační tým: Příprava, organizace, úklid soutěže
Hodnocení výsledků: Odborná porota, hodnotící listy, sčitatelé výsledků
Realizační tým soutěže
Startovní listina: Zpracování a uveřejnění na webu
Výsledky: Zpracování a uveřejnění na webu
Koordinace poroty: Organizace a komunikace s odbornou porotou, zajištění jejich přítomnosti.
Registrace účastníků: Správa přihlášek, kontrola údajů a potvrzení účasti.
Zpracování diplomů: Design a tisk diplomů pro vítěze, zahrnující grafické zpracování a personalizaci.
Komunikace e-mailová: Zajištění pravidelné komunikace s účastníky, porotci a organizátory soutěže.
Ozvučení soutěže: Profesionální zvuková technika pro kvalitní přenos zvuku
Nasvícení soutěže: Profesionální světelná technika pro efektní nasvícení jeviště a atmosféru
Moderování soutěže: Profesionální moderátor, který zajistí plynulý průběh soutěže a komunikaci s diváky
Úklid a příprava prostoru: Příprava a úklid prostor před, během a po soutěži.
Zajištění technického zázemí: Koordinace technické podpory pro správný chod zvukového, světelného a vizuálního vybavení.
Propagace a marketing: Zajištění marketingové kampaně (plakáty, letáky, online reklama).
Logistika a doprava: Organizace přepravy materiálu a zařízení pro soutěž.


PŘIHLÁŠKA NA SD CUP 2025

pdfSoubor: Propozice SDCup 2025.pdf
Velikost: 242 kb

Partneři

BohdanecPardubicePardubicejenprace.czKrálovehradecký krajMěsto Hradec KrálovéNárodní sportovní agentura

Používáme cookies!

Tyto stránky používají a ukládají soubory cookies. Některé jsou nezbytné pro jejich správné fungování (tzv. technické cookies). Dále tyto stránky využívají marketingové a analytické cookies pro zkvalitnění našich služeb a přizpůsobení zobrazovaného obsahu. Pro jejich využití je nutný Váš souhlas. Více informací o cookies.